2013, Tienerjaren

Foto-tentoonstelling “Tienerjaren in Wanroij”.
Zaterdag 16 maart en zondag 17 maart 2013.

Bedankt, namens Wanrode’s Heem
Het afgelopen weekend was het weer een grandioos succes, onze tentoonstelling over de wanroijse Tienerjaren.
Enorm veel bezoekers, veel lovende woorden, een gezellige sfeer; het kon niet op.
Ruim vierhonderdvijftig bezoekers trokken afgelopen zaterdag en zondag langs de 900 foto’s van de Jonge Boeren Stand, het Katholiek Meisjes Gilde, het Jongensgilde, Jong Nederland, de KPJ en de Wielewaaiers. De nostaligie en herkenning van jeugdfoto’s van veel van onze dorpsgenoten of oud inwoners van Wanroij droop er van af.
Wanrode’s Heem bedankt al die bezoekers voor hun komst. De jarenlange voorbereiding maakte het allemaal zeer de moeite waard.
Wij bedanken onze leden die de foto’s en materiaal verzameld hebben, de oud leden en leiders van de verenigingen die het allemaal beschikbaar hebben gesteld, de leden die dit weekend hebben geholpen en natuurlijk ook onze sponsor, St. WAC voor hun bijdrage en Tuincentrum Jan van de Hulsbeek voor de groene aankleding van de zaal.
Nog even nagenieten, de bestelde foto’s afleveren en dan gaan we weer starten met een nieuw project.

Hieronder ruim 250 foto’s van deze dagen. Klik op een foto om te vergroten.